Golden Brau, Ciuc, Gambrinus, Silva, Kaiser si Schlossgold sunt marcile de bere ale caror bugete de media (televiziune, presa scrisa si radio) vor fi administrate de o echipa formata din reprezentanti ai agentiilor de publicitate Young&Rubicam/Team si International Media Shop (IMS). Oferta comuna a celor doua agentii a reusit sa cistige licitatia organizata recent de producatorul de bere Brau Union Rominia (BURO). Atit valoarea bugetului de media cit si calitatea ofertelor prezentate de agentiile intrate i selectie ne idreptatesc sa consideram aceasta licitatie ca fiind evenimentul major al iceputului de an.
De ce Brau Union Rominia a organizat licitatia? Dupa preluarea companie Brewery Holding, i toamna anului trecut, i portofoliul grupului BURO au intrat pe linga cele opt marci ale sale, Golden Brau, Silva, Kaiser, Schlossgold, Gosser, Zipfer, Arbema si Regun, ica patru marci: Ciuc, Gambrinus, Hategana si Harghita. Anul trecut, BURO a atins 37% din volumul vinzarilor de bere din Rominia, fiind lider de piata. L
Doua agentii ighit sase beri dintr-o rasuflare

22 martie 2001, 12:00
Ultima modificare în 22 martie 2001, 14:00
Golden Brau, Ciuc, Gambrinus, Silva, Kaiser si Schlossgold sunt marcile de bere ale caror bugete de media (televiziune, presa scrisa si radio) vor fi administrate de o echipa formata din reprezentanti ai agentiilor de publicitate Young&Rubicam/Team si International Media Shop (IMS). Oferta comuna a celor doua agentii a reusit sa cistige licitatia organizata recent de producatorul de bere Brau Union Rominia (BURO). Atit valoarea bugetului de media cit si calitatea ofertelor prezentate de agentiil
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook