Mai mult, compania raportează o creștere de 30% a numărului de distribuitori. Anul 2012 a fost al patrulea consecutiv în care Herbalife a înregistrat o creștere a afacerii în România.  
"În 2012, am continuat să ne consolidam afacerea în regiune și în România, în ciuda condițiilor generale de instabilitate economică. Succesul nostru se bazează pe un model de afacere care se concentrează pe formarea, dezvoltarea și sprijinirea distribuitorilor independenți. Noi le oferim oamenilor oportunitatea de a avea o afacere proprie, bazată pe branduri puternice și produse inovatoare. Creșterea numărului nostru de distribuitori, diversificarea gamei de produse și îmbunătățirea eficienței distribuitorilor noștri, care deservesc tot mai mulți clienți, sunt principalii factori care impulsionează creșterea afacerii Herbalife în România", spune Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife pentru România & Moldova.
 
Gama de nutriție internă susține creșterea afacerii

Produsele care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a companiei sunt cele din categoria de nutriție internă, asa cum este Shake-ul Formula 1, cel mai bine vândut produs Herbalife, care deține la ora actuală o cotă de 33% pe piața mondială a shake-urilor, înlocuitori de masă.