Această investiție se adaugă celor 25 de milioane de euro investite deja în deschiderea parcului pe o suprafață totală de 7,2 hectare. „În ultimii cinci ani, criza economică a modificat obiceiurile consumatorilor în materie de divertisment. Pe măsură ce veniturile au scăzut, mulți au renunțat la excursiile în străinătate și au început să petreacă timp de calitate în apropiere de casă, precum la cinematograf și în parcurile de distracție. Spre exemplu, numărul parcurilor de distracție în lume a crescut cu 17.000 din 2007 până în prezent”, spune Alexis Paizis, directorul general al Divertiland.
Aproximativ 15% din investiția totală a fost alocată către sistemul de curățare a apei. Divertiland este o destinație pentru oamenii din București, Pitești, Ploiești sau Giurgiu, fiind construit în zona Militari din Capitală.
„Pentru sezonul 2013 estimăm 160.000 de vizitatori, din iunie până la sfârșitul lui august”, mai spune Alexis Paizis.

Te-ar putea interesa și: