Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Danone România a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 497 milioane lei, în creştere cu aproximativ 3%

Autor: | | 0 Comentarii | 235 Vizualizari

Danone România a înregistrat, în 2017, rezultate financiare pozitive, cu o cifră de afaceri care s-a ridicat la 497 milioane lei, în creştere cu aproximativ 3% în comparaţie cu anul 2016, se arată într-un comunicat al companiei.

Evoluţia pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită pentru consumatori – sub mărci globale precum Activia, Actimel, Danonino sau locale, precum Cremosso şi Delicios. Danone România îşi menţine poziţia de lider incontestabil pe piaţa locală de iaurturi.

“Rezultatele Danone în România creează o bază pentru continuarea dezvoltării durabile a business-ului şi pentru noi investiţii locale, în fabrica noastră din Bucureşti, în proiecte sociale şi în dezvoltarea categoriei de iaurturi. În perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a două noi linii de producţie şi introducerea unui nou robot de paletizare în fabrică, care ne permit să răspundem mai bine nevoilor de pe piaţa locală şi de pe celelalte pieţe pe care le deservim în regiune. O sumă similară, de 1 milion euro, este investită pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atât ferme familiale, cât şi profesionale.”, a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova şi Țările Adriatice.

Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, în medie, în fabrica din Bucureşti, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din România.

“După ce am susţinut în ultimii ani Activia, Actimel şi Danonino, în 2018 am relansat brandul Danone pentru portofoliul nostru central, invitând consumatorii să redescopere bucuria reţetelor simple, bazate pe lapte şi fermenţi, bunătatea iaurturilor şi susţinem, în general, o repoziţionare a categoriei de iaurturi şi a beneficiilor sale.” adaugă Natalia Gelstein Kiss.

Consumul de iaurt rămâne încă destul de scăzut, comparativ cu alte ţări, la aproximativ 6.6 kg pe persoană pe an – comparativ cu 23 kg în Bulgaria, peste 10 kg în Cehia sau 21 kg în Suedia. Cu toate acestea, iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile digestive, iar interesul românilor pentru alimente sănătoase este în creştere în ultimii ani.

Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999. În 2019 Danone România va sărbători 20 de ani de prezenţă în România şi 100 de ani, la nivel global, de la producerea primelor iaurturi Danone.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.