Gerard Detourbet, șeful programului „entry” (Logan) din cadrul Renault a anunțat la Geneva că Dacia va experimenta pentru început în Europa vânzările via internet urmând ca anul viitor această modalitate de comercializare să fie extinsă la nivel global.
„Vânzările mașinilor prin internet vor deveni rapid o realitate. Mulți dintre clienții noștri știu ceea ce vor înainte de a căuta informații la showroom așa că un «magazin» on-line are sens”, a declarat Detourbet.
Francezii de la PSA au anunțat deja că au în plan o platformă on-line prin care să își comercializeze vehiculele pe care le vor construi în colaborare cu China Changan Automobile Group Co. Modelele asamblate în Asia pot deveni competitori serioși pentru Dacia din cauza prețului redus. Acesta, împreună cu notorietatea brandurilor PSA, pot atrage suficienți clienți pentru a justifica intenția francezilor.
„Întotdeauna am considerat că Dacia va fi lăsată în pace de concurență pe segmentul său pentru patru-cinci ani. Am știut că nu vom avea această piață numai pentru noi la nesfârșit”, a mărturisit Detourbet.