În cadrul lansării internaţionale a noului Sandero şi Sandero Stepway, ca răspuns la o întrebare privind vigoarea politicii stricte a firmei ‘fără reduceri’, reprezentanţii Dacia şi Renault Marea Britanie au apărat această strategie prin care modelele vor fi vândute un preţ de catalog scăzut, dar categoric nu mai scăzut.

Este o strategie contrară celei în care sunt vândute în Marea Britanie automobilele – prin oferte la preţul de catalog, din partea dealerilor sau a producătorilor.

‘Este o parte semnificativă a brandului Dacia: un raport calitate preţ transparent. Şi nu vom distruge brandul pentru Marea Britanie. Cumpărătorii din Regatul Unit cred că vor răspunde la simplitatea achiziţionării Dacia – dar dacă mă înşel, vom schimba strategia’, a declarat Thierry Sybord, director Renault Marea Britanie.

Fiecare dealer Renault din Marea Britanie a achiziţionat franciza Dacia şi va reprezenta brandul în showroom printr-un ‘colţ Dacia’ sau în curtea showroom-ului. Dar maşinile nu vor fi păstrate pe stoc îşi vor fi aduse în Marea Britanie pe bază de comandă.

În ţările unde sunt deja disponibile automobilele marca Dacia s-au vândut bine şi au primit şi opinii favorabile. Grupul Renault, care recent şi-a redus gama de modele pe carele vinde sub marca proprie în Marea Britanie, speră că succesul Dacia poate fi repetat şi pe piaţa britanică.

În octombrie, Dacia a anunţat că a primit deja 1000 de comenzi din Marea Britanie pentru modelul Duster.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. Recent, la Salonul Auto de la Paris, Dacia a prezentat noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway.
Sursa: Agerpres