Cum se promovează Seul ca destinație turistică folosindu-se de celebrul Gangnam Style

A fost numai o chestiune de timp până când oficiul de turism al Seul-ului s-a decis să se folosească de succesul modial înregistrat de PSY și al său hit ”Gangnam Style”.

La finalul săptămânii trecute, Seoul Convention Bureau a lansat pe Facebook o competiție prin care utilizatorii trebuie să urmărească un videoclip și apoi să spună ce înseamnă Gangnam Style pentru ei. La finalul campaniei, pe 12 decembrie, se va alege câștigătorul unei călătorii dus-întors la Seul.
Videoclipul scoate în evidență diferite posibilități de petrecere a timpului liber în Seul, este prezentat cel mai mare centru de evenimente – Coex – , numeroase hoteluri internaționale ce au unități în capitala Coreei de Sud , artere de shopping, cluburi de noapte.
Să nu uităm că Gangnam Style a devenit luna trecută cel mai vizionat videoclip de pe You Tube.  
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/QqPGAT9UcLw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>