La finalul săptămânii trecute, Seoul Convention Bureau a lansat pe Facebook o competiție prin care utilizatorii trebuie să urmărească un videoclip și apoi să spună ce înseamnă Gangnam Style pentru ei. La finalul campaniei, pe 12 decembrie, se va alege câștigătorul unei călătorii dus-întors la Seul.
Videoclipul scoate în evidență diferite posibilități de petrecere a timpului liber în Seul, este prezentat cel mai mare centru de evenimente – Coex – , numeroase hoteluri internaționale ce au unități în capitala Coreei de Sud , artere de shopping, cluburi de noapte.
Să nu uităm că Gangnam Style a devenit luna trecută cel mai vizionat videoclip de pe You Tube.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/QqPGAT9UcLw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Cum se promovează Seul ca destinație turistică folosindu-se de celebrul Gangnam Style
2 decembrie 2012, 21:24
Ultima modificare în 2 decembrie 2012, 23:24
A fost numai o chestiune de timp până când oficiul de turism al Seul-ului s-a decis să se folosească de succesul modial înregistrat de PSY și al său hit ”Gangnam Style”.
Etichete: coreea de sud,
promovare,
turism
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- 1000 de euro pentru cel mai tare creator de cocktail-uri din România
- Adevărul pe care NEMȚII nu vor să-l știi despre ei
- Ministerul agriculturii dă ”undă verde” pentru construirea depozitelor private de legume și fructe
- RARITATE Șosea terminată în România cu un an înainte de termen
- Strategia care ar putea micșora considerabil costurile cu sănătatea în lume, ignorată de UE
- Bilete de tren cu 15% mai ieftine cu MasterCard sau Maestro, în decembrie
- Iată ce face Ioan Niculae după ce a rămas fără gaz ieftin
- Vacanţe de Revelion de milioane de euro
- Ce așteaptă Germania de la români
- Zona euro: BCE, pregătită să intervină în caz de „necesitate”