Odată cu acest trend au apărut şi comentariile false. Mai precis, unii retaileri angajează persoane care au rolul de a achiziţiona produse şi de a posta un review fals, care ulterior va amăgi clientul, dându-i vaga impresie că produsul de care este interesat e mai bun decât în realitate. Aceste “reclame” sunt dificil de depistat, în special pe Amazon. Motiv pentru care, în 2015 a fost lansat site-ul Fakespot. Fakespot analizează gratuit recenziile şi calculează gradul de risc în funcţie de autenticitatea comentariului la produsul selectat. Până acum, acesta identifică review-urile false de pe Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.ca şi Amazon.com.au. Fakespot este uşor de folosit, cu o interfaţă prietenoasă. Tot ceea ce trebuie să facă potenţialul client este să dea copy-paste adresei produsului pe care-şi doreşte să o verifice şi apoi să apese pe butonul “Analizează”. Sigur că Fakespot nu este perfect, însă îi ajută pe clienţi să-şi facă o idee mai clară asupra produselor vândute pe Amazon.