Prima florărie Magnolia a fost deschisă în Bistrița în anul 1997, iar momentan, rețeaua de florării cuprinde 17 magazine, dar și 3 depozite en-gros și un garden center. 

Distribuția strategică a punctelor de lucru

Florăriile sunt distribuite în 11 orașe importante ale țării ceea ce facilitează livrarea rapidă. Pe lângă rețeaua proprie, Magnolia colaborează cu parteneri locali din fiecare județ, astfel încât fiecare comandă plasată pe site-ul magnolia.ro poate fi livrată chiar în ziua respectivă, în cel mult 4 ore. Compania are și planuri de extindere în zonele geografice în care nu deține încă florării proprii, astfel încât să ajungă să deservească un număr cât mai mare de localități. 

Livrarea expres este o opțiune nouă pe care florăria o pune la dispoziția clienților. Momentan este valabilă pentru livrările în București și Sibiu și presupune livrarea în doar 2 ore. 

Curierii proprii- cheia livrării fără întârzieri

Încă de la început, Magnolia a mizat pe calitatea livrării, iar acest lucru a fost posibil prin realizarea livrărilor prin curieri proprii, nu prin firme de curierat. Curierii Magnolia sunt pregătiți să contribuie la succesul surprizelor, atât prin rapiditatea cu care fac livrările, dar și prin grija pentru produsele livrate și prin atitudinea față de destinatari. Având o flotă proprie de mașini, florile sunt transportate în condiții optime, la temperaturi adecvate, astfel că buchetele ajung în perfectă stare la destinație. 

Departamentul de Suport Clienți, un element esențial în livrarea rapidă

Pe lângă distribuția strategică a punctelor de lucru și existența curierilor proprii, un factor important pentru Magnolia este departamentul de Suport Clienți. Personalul de aici urmărește îndeaproape comenzile plasate online și se asigură că fiecare comandă este onorată cu succes printr-o legătură strânsă cu clienții, managerii punctelor de lucru și curierii. 

Comunicarea cu clienții este esențială, așa că serviciul de asistență este disponibil de luni până duminică, florăria putând fi contactată telefonic, pe chat sau prin intermedul rețelelor sociale. 

Cine este clientul Magnolia?

Persoanele între 25 și 45 de ani reprezintă ponderea cea mai mare printre clienții online ai florăriei. Fiind persoane active, cu un stil de viață dinamic, clienții își doresc rapiditate, iar faptul că Florăria Magnolia livrează orice cadou floral în maximum 4 ore în România și în doar 24 de ore în întreaga lume, este extrem de apreciat și a reprezentat mereu un atu important.    

Fiecare etapă din livrarea unui buchet de flori sau  a unui aranjament floral este la fel de importantă, iar Florăria Magnolia susține că misiunea este complet îndeplinită abia în momentul în care fiecare comandă livrată este urmată de feedback-ul pozitiv al clientului.