Logo-ul este unul dintre cele mai importante elemente pentru identitatea media a unei companii. Acesta este un simbol unic prin care se asigură recunoaşterea mărcii, iar pentru crearea unui logo sau ID companiile angajează de regulă firme specializate.
Logo-urile se modifică rareori şi când se întâmplă acest lucru modificările nu ar trebui să fie majore. Companii mari precum Apple sau Nokia şi-au modificat dramatic logo-urile de-a lungul istoriei lor. Vezi imaginile de mai sus.
SURSA: instantshift.com
• Trădare supremă în politică. AUR dă un nou tun. Vor pleca pe bandă rulantă
• Dragnea revine în PSD după eliberare?! Ciolacu aruncă bomba: E posibil să fac acest lucru
• Diana Șoșoacă e terminată! Lovitură cumplită primită de senatoare. Riscă sancţiuni extrem de dure
• Doliu uriaș în lumea muzicii! A murit în somn, la doar 45 de ani. Toţi românii i-au fredonat melodiile
• Varianta „dublu mutantă” face ravagii. Groparii ard mormane de cadavre. Crematoriile se înfundă. Imagini de Apocalipsă
• Dragnea revine în PSD după eliberare?! Ciolacu aruncă bomba: E posibil să fac acest lucru
• Diana Șoșoacă e terminată! Lovitură cumplită primită de senatoare. Riscă sancţiuni extrem de dure
• Doliu uriaș în lumea muzicii! A murit în somn, la doar 45 de ani. Toţi românii i-au fredonat melodiile
• Varianta „dublu mutantă” face ravagii. Groparii ard mormane de cadavre. Crematoriile se înfundă. Imagini de Apocalipsă