După ce anul 2011 a marcat ieşirea din criză pentru producătorul de automobile sport de lux, Porsche reuşind să fie prima marcă auto din România care a revenit la performanţele anterioare anului 2009 cu rezultate peste aşteptări, 2012 a confirmat ascensiunea mărcii în topul preferinţelor clienţilor români. Modelul Cayenne a înregistrat cea mai importantă creştere în materie de vânzări, cu 102 modele comercializate şi 48% creştere faţă de anul 2011. Şi modelul Carrera a avut un volum în creştere cu 45% faţă de anul trecut.
”2012 s-a dovedit a fi un an foarte bun pentru segmentul automobilelor de lux din România”, a precizat Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto România. ”Pentru Porsche, anul trecut a reprezentat al doilea cel mai bun an din istorie, după recordul de vânzări din perioada de boom 2007-2008. Pentru 2013 avem obiective şi mai ambiţioase, şi anume să ne impunem record propriu de vânzări, cu peste 150 de automobile livrate până la finalul anului. Numeroasele lansări pe care le pregătim clienţilor noştri în acest an, pe lângă cele două deja anunţate – modelele Cayenne S Diesel şi Cayman – ne determină să fim optimişti cu privire la perioada ce urmează”, a precizat Dana Cortina
La nivel mondial, Porsche a înregistrat rezultate spectaculoase, reuşind să depăşească recordul absolut obţinut în anul precedent. Producătorul a livrat nu mai puţin de 141.075 de automobile, cu 18,7% mai multe decât în 2011. De altfel, în ultimii 3 ani, producătorul de maşini sport din Stuttgart şi-a crescut numărul de automobile livrate clienţilor cu 83,9%.