Criptoactivele trec printr-o nouă fluctuație masivă de prețuri

Ethereum a urmat un model similar, începând săptămâna în jurul valorii de 2.600 de dolari, înainte de a crește până la aproximativ 3.000 de dolari. Acum se tranzacționează din nou în scădere, în jurul valorii de 2.500 de dolari.

Fluctuațiile de preț, la fel ca cele de pe piețele bursiere, au fost determinate de manevrele geopolitice din Rusia, în condițiile în care incertitudinea a continuat să domine, iar investitorii au renunțat să mai riște.

Acestea fiind spuse, fluctuațiile la care asistăm sunt cauzate, în general, de incertitudinea investitorilor din întreaga lume. În pofida schimbărilor regionale în ceea ce privește cererea, criptoactivele sunt, în cele din urmă, globale și acest lucru se reflectă în variațiile de preț.

Instituțiile financiare se îndreaptă către Grayscale în căutarea de chilipiruri

Potrivit datelor, fondul Bitcoin Trust al trustului Grayscale a înregistrat în ultima vreme investiții instituționale consistente în fondul său de bază. Datele Glassnode au arătat că investitorii instituționali au adăugat în mod constant milioane de dolari în fiecare săptămână, cu aproape 140 de milioane de dolari investiți în săptămâna care s-a încheiat, la 25 februarie.

Deși nu este în concordanță cu alte piețe, se pare că instituțiile caută să își sporească expunerea la criptoactive într-o perioadă de scăderi masive în sectoarele care au fost anterior „vaci de muls”, precum tehnologia.

În ciuda fluxurilor de numerar pozitive, GBTC are nevoie să profite de circumstanțele sale favorabile actuale. În condițiile în care Canada a aprobat deja primul ETF pentru bitcoin, Grayscale ar putea avea în curând o concurență serioasă, fie în țară, fie în străinătate.  Pe baza datelor, se pare că cererea există, așa că va fi interesant de văzut ce se va întâmpla în lunile următoare în ceea ce privește creșterea accesului.

Doriți și o porție de bitcoin la burgerul acela?

Shake Shack US oferă recompense în criptoactive clienților care folosesc aplicația Cash App atunci când cumpără mâncare. Clienții care folosesc Cash Card sau programul de recompense al Cash App vor recupera 15% din valoarea achiziției lor în bitcoin.

Deși oferta este valabilă doar până la jumătatea lunii martie, acesta este doar cel mai recent brand de consum care intră pe piața cripto. Potrivit declarațiilor directorilor pentru Wall Street Journal, această promoție a fost pur și simplu un test de fezabilitate – atât în ceea ce privește atragerea clienților mai tineri, cât și pentru a vedea dacă adoptarea la o scară mai mare a criptoactivelor are sens pentru afacere.

Shake Shack nu este primul brand de consum care testează și învață și, după părerea mea, este foarte posibil să vedem o serie de alte branduri care încearcă promoții la scară mică, pe măsură ce experimentează modul în care criptoactivele pot sau nu să se integreze în afacerile lor.

Cu case de modă precum Gucci sau Adidas intrând în spațiul NFT, reducerile oferite la achiziții folosind cripto sau creșterea optiunilor de a le utiliza la cumpăraturi ar putea deveni în curând un lucru obișnuit.