Acest rezultat continua trendul ascendent din 2010, cand s-a inregistrat o cifra de afaceri de 5.116.012 lei (in crestere cu 24,10% fata de 2009).

Din cauza crizei economice care a afectat si Romania, multe companii au intampinat dificultati in a se mentine la nivelul din 2008 sau dinainte; de asemenea, consumatorii finali au cunoscut o diminuare a puterii de cumparare. Cosmetic Plant a contracarat efectul crizei prin aducerea pe piata a produselor de o calitate inalta la preturi accesibile romanilor.

 “In aceasta perioada, in care nu numai firmele ci si consumatorii cautau sa reduca cheltuielile, multi au incercat sa gaseasca produse similare cu cele folosite in trecut, dar mai accesibile ca pret.

Astfel, Cosmetic Plant a oferit ceea ce cautau consumatorii si a inregistrat cresteri continue de la un an la altul. De asemenea, dandu-ne seama ca acum este o perioada propice pentru a ne intensifica prezenta in constiinta consumatorilor, am investit in campanii de imagine in presa, ne-am sustinut mai puternic prezenta la raft si am organizat campanii promotionale”, a declarat Susana Laszlo, Director Executiv al companiei.

Pe langa performantele de ordin financiar, Cosmetic Plant da startul unei noi colaborari, douazeci de produse din gama Cosmetic Plant (inclusiv cinci produse pentru protectie solara), fiind comercializate si prin intermediul retelei de magazine Profi (cu 88 de unitati pe intreg cuprinsul tarii).

Cosmetic Plant a fost fondata ca afacere familiala la Cluj-Napoca in 1991, de farmacist Ileana Mester.