Centrul comercial cora Constanţa, amplasat la intersecţia străzilor Brătianu şi Cumpenei, mai include o galerie comercială de 8.500 mp cu 50 de magazine,  670 de locuri de parcare la subsol,  450 de locuri de parcare pe terasă și 12.000 mp spații verzi din care aproximativ 8.000 mp au fost amenajați pe terasă.

Terasa centrului comercial a fost construită în așa fel încât să poată găzdui  evenimente.  La intrarea principală în cora Brătianu a fost montat un ecran LED de 150 mp   pe care se pot difuza diverse proiecții atât ziua, cât și noaptea.

 „cora Brătianu respectă noua filozofie verde implementată anul trecut de centrele noastre comerciale (…) Din punct de vedere comercial și al ofertei propuse de cora Brătianu, atât hipermarketul, cât și galeria au fost adaptate necesităților clienților din Constanța. Compania noastră continuă așadar expansiunea, adaptându-se mereu realităților pieței”, a declarat Philippe Lejeune, girector general al cora România.

Compania Romania Hypermarché, operatorul lanţului de hipermarketuri cora, a iniţiat lucrările de construcţie a mallul din Constanţa încă din 2010, însă procesul a fost întrerupt din cauza unor probleme juridice cu terenul. Iniţial, centrul Cora trebuia să aibă o suprafaţă construită de 150.000 mp, de trei ori mai mare decât cea a mall-ul City Park din Constanţa – dezvoltat de Neocity Group şi decât a Maritimo Shopping Center – aflat în proprietatea Immofinanz tot în Constanţa.

cora România are în prezent 11 hipermarketuri, dintre care patru la București, două în Constanța și câte unul la Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău. Retailerul a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine.