Recent, germanii au deschis și o nouă uzină în China, în provincia Anhui. „Asia este în mod clar o piață de viitor pentru noi”, a declarat Elmar Degenhar, CEO al Continental la adunarea generală a acționarilor ținută în această săptămână.

În primele trei luni ale anului, vânzările Continental au crescut cu o cincime până la 7,3 miliarde de euro fiind influențate pozitiv în special de creșterea piuternică a piețelor din statele BRIC (Brazilia, Rusia, India și China).

Oficialii concernului se așteaptă ca în acest an vânzările să crească cel puțin cu 10% față de anul anterior până la 28,5 miliarde de euro însă mulți analiști estimează că germanii vor depăși ținta anunțată.

Creșteri de prețuri

Creșterile repetate ale prețurilor la cauciuc, au impus producătorilor de anvelope o majorare a prețurilor pentru produsele finite. În martie, Continental anunța că este posibil ca aceste creșteri ale prețului la materia primă să „șteargă” circa 700 de milioane de euro din profiturile companiei. Pentru a estompa scăderea profitului atât Continental cât și Michelin au majorat prețurile de comercializare a anvelopelor.

Analiștii de la Moody`s au anunțat marți că este de așteptat ca producătorii de componente auto să „paseze” doar jumătate din pierderile cauzate de scumpirea materiei prime către clienți, restul rămânând să fie acoperite din resurse proprii.

Te-ar putea interesa și: