Compania Colgate-Palmolive a anuntat o crestere cu 19% a profitului trimestrial pe fondul majoraraii preturilor si a vanzarilor ridicate pe pietele in curs de dezvoltare. Si slabiciunea mondei americane a contribuit la realizarea unui profit peste estimarile analistilor.
Profitul Colgate-Palmolive in al doilea trimestru al anului in curs a crescut pana la 493,8 milioane dolari, sau 92 de centi pe actiune, de la 415,8 milioane de dolari in perioada similara a anului 2007.
Ca si majoritatea producatorilor de bunuri de larg consum, Colgate-Palmolive se confrunta cu o crestere a costurilor la materiile prime si energie. Compania insa a incercat sa faca fata cheltuielilor prin majorarea preturilor cu 4,5%.
Vanzarile Colgate-Palmolive au crescut la randul lor cu 16,5%, pana la 3,96 miliarde de dolari. Estimarile analistilor se situau in jurul valorii de 3,84 miliarde de dolari.
Sursa: Reuters