În perioada ianuarie-martie 2011, compania a înregistrat o pierdere netă de un miliard de euro (1,40 miliarde de dolari), faţă de un profit net de 29,2 milioane de euro în perioada similară din 2010.

Analiştii estimau un profit net de 25,6 milioane de euro în primul trimestru din acest an.

Compania a anunţat că profitabilitatea din primele trei luni ale lui 2011 a fost redusă, din cauza majorării preţului materiilor prime.

Directorul general al Coca-Cola Hellenic, Doros Constantinou, a declarat: ‘În timp ce costurile de producţie rămân vor rămâne o provocare tot timpul anului, ne aşteptăm la o îmbunătăţire a condiţiilor comerciale’ în lunile de vară din timpul celui de-al doilea trimestru al acestui an.

Coca-Cola HBC, al doilea mare îmbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, deţine în Romania patru fabrici, la Iaşi, Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei, după ce a închis unitatea de producţie de la Oradea, pentru eficientizarea activităţii.

În România, Coca-Cola Hellenic îmbuteliază o gamă largă de produse, de la băuturi răcoritoare carbonatate (Coca Conta, Fanta, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), până la ceaiuri (Nestea), apă (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), băuturi energizante (Burn) şi cafea Ready to Drink (Illy).
SURSA: Agerpres