Aplicaţia interactivă dezvoltată de UPC se pliază pe formatul oricărei emisiuni TV concurs pe bază de vot din partea telespectatorilor şi poate fi personalizată în funcţie de specificul fiecărei emisiuni. Lansarea aplicaţiei vine în completarea celorlalte opţiuni prin care clienţii UPC se bucură de interactivitate – portalul de jocuri online pe bază de abonament şi funcţia de căutare avansată, pe bază de cuvinte cheie.

Aplicaţia interactivă simplică procesul de votare pentru clienţii UPC care urmăresc emisiuni-concurs pe bază de vot. Pe parcursul emisiunii “Românii au talent” există mai multe sesiuni de votare, în care, pe ecranele abonaţilor UPC va apărea, în colţul din dreapta sus, un buton roşu cu mesajul „Votează acum”. Printr-o simplă apăsare a butonului roşu de pe telecomanda UPC, clienţii accesează aplicaţia interactivă, în care sunt afisaţi toţi concurenţii din cadrul emisiunii „Românii au talent”. Cu ajutorul tastelor sageată, clienţii navighează prin întreaga listă de concurenţi şi îl pot selecta pe cel preferat. Pentru a valida votul, clienţii trebuie să tasteze codul PIN, astfel că procesul de votare este unul sigur.

Aplicaţia este disponibilă din data de 6 aprilie 2012, în premieră în România. Preţul pentru fiecare vot este 1,24 euro (TVA inclus). Clienţii pot vota de mai multe ori de pe telecomanda lor UPC, în limita a 30 de euro pe zi. Toate voturile se regăsesc, în lei, pe factura lunii următoare, pe o linie distinctă „Vot pentru emisiunea Românii au talent”.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.142.600 de clienţi în 200 oraşe.