Luna iunie a anului 2011 a înregistrat vârful de business, cu o cifră de afaceri record de 6,9 milioane lei, în creştere cu 230% comparativ cu perioada asemănătoare a anului anterior.

Dezvoltarea organică susţinută a companiei s-a tradus printre altele şi prin creşterea echipei de la 17 angajaţi în decembrie 2010, la 50 de persoane în momentul de faţă, fapt ce a impus şi relocarea într-un nou sediu.  “Creşterea Vola.ro gravitează în jurul abordării noastre inovatoare în dezvoltarea de produs. De aceea am investit puternic în platforma tehnologică, oferind clienţilor noştri produse imbunatatite in permanenta precum aplicaţia de căutare şi rezervare de zboruri sau produsul de pachete turistice. Un alt factor determinant este migrarea generală către online, implicit şi a industriei în care activăm, plasându-ne într-o poziţie favorabilă pentru dezvoltare viitoare”, afirmă Daniel Truică – Managing Partner Vola.ro.

Deşi business-ul este online, o mare parte dintre tranzacţii se finalizează şi telefonic, astfel încât pe parcursul anului trecut, call-centerul Vola.ro a înregistrat nu mai puţin de 195.951 apeluri primite. Cifrele record nu se opresc aici, Vola fiind lider în 2011 şi la volumele de asigurări de călătorie încheiate, acestea însumând circa 39.506 zile de vacanţă asigurate medical.

În ceea ce priveşte biletele de avion românii au zburat cel mai mult în Europa către destinaţiile: Madrid, Barcelona, Londra, Roma, Paris. În afara graniţelor continentului, românii au preferat New York, Dubai, Tel Aviv, Bangkok şi Toronto.

Cele mai populare destinaţii alese de către români în 2011 au fost Praga, Viena, Budapesta, Roma şi Paris pentru weekenduri prelungite, în vreme ce Bulgaria, Grecia, Turcia, Spania şi Cipru au reprezentat opţiunile predilecte ca destinaţii de plajă.  

Pentru viitorul apropiat, compania vizează poziţia de lider al industriei de turism locale, precum şi intrarea pe alte pieţe europene de profil. “Anul 2011 a însemnat pentru noi atât consolidarea poziţiei de lider al pieţei de turism online, cât şi clasarea în topul celor mai mari companii din industia de turism din România, cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro. Avem 2 obiective majore pentru următorii 3 ani: să devenim liderul industriei de turism în România şi împreună cu subsidiarele din Polonia şi Ucraina (piata pe care ne vom lansa anul acesta) să devenim un jucător important în Europa Centrala şi de Est” , declară Daniel Truică.