Conform datelor publicate de Registrul Comerțului, în 2009, cifra de afaceri a Porsche România a fost de 382 milioane de euro, în scădere de la 992 milioane, înregistrată în 2008.
Holdingul Porsche, intrat oficial în imperiul Volkswagen începând cu 1 martie 2011, a realizat anul trecut o cifră de afaceri totală de 12,837 miliarde de euro, în creștere cu 5% față de rezultatul obținut în 2009.
În raportul Porsche Holding se menționează că în zona Europei de Sud-Est minimul pare să fi fost depășit, iar grupul Volkswagen se așteaptă la o creștere moderată.
W. D. Hellmaier, purtătorul de cuvânt al PHS, consideră că „deși piața auto din această zonă a scăzut anul trecut cu încă 16%, după declinul de 50% din 2009, subsidiarele Porsche au reușit să își crească cota de piață și să își majoreze cifrele de afaceri. Mai ales în țări mari precum Ungaria (+13,8%), România (+4,9%) și Ucraina (+40,7%)”.
În întreg anul 2010, Porsche Holding a comercializat pe toate piețele în care este prezent 432.191 de mașini noi, în creștere cu 2,7% față de anul 2009. Diviziile de comerț cu mașini de ocazie au înregistrat un recul de 2,5%, totalizând 133.187 unități.