Serviciile partajate ale HP sunt disponibile în majoritatea ţărilor europene şi, din 1999, şi în regiunea EMEA, în care există două centre operaţionale multi-funcţionale, mature, în Bucureşti (România) şi Wroclaw (Polonia)
Strategia companiei are la bază un portofoliu tot mai mare de servicii dedicate unor activităţi importante în viaţa oricărei companii, cum ar fi finanţe & administrare, resurse umane, aprovizionare şi marketing, inclusiv servicii de administrare a proceselor complexe de business, ca de exemplu contactul direct cu publicul, serviciile presales, de raportare a taxelor şi de marketing pentru parteneri.

În 2010, HP GBS a depăşit cu 300%  proiecţiile de business ale celor două centre pentru anul trecut, devenind, dintr-un operator de procese, un adevărat partener de afaceri pentru clienţii săi. HP Global Business Services a demonstrat astfel că administrarea eficientă a proceselor de business îmbunătăţeşte semnificativ performanţa unei companii, atât din punct de vedere al controlului costurilor, cât şi din punct de vedere al îmbunătăţirii fluxului de lichidităţi, al oportunităţilor de vânzare şi, în final, al satisfacţiei clienţilor.

În cadrul centrelor operaţionale din România şi Polonia, HP oferă oportunităţi de carieră atractive atât profesioniştilor cu experienţă, cât şi tinerilor absolvenţi.

„Recunoaşterea juriului de specialişti este cea mai clară dovadă că HP reprezintă un punct de referinţă în industrie”, a declarat Jacek Levernes, vicepreşedinte HP Global Business Services EMEA. „Sunt convins că premiul SSON va ajuta la consolidarea brandului HP în regiune, dovedind, în acelaşi timp, potenţialul acestei zone din Europa în dezvoltarea unui mediu capabil să susţină chiar şi cele mai complexe procese de business.”

Reţeaua SSON (Shared Services & Outsourcing Network) este cea mai mare şi mai dezvoltată comunitate de profesionişti din domeniul serviciilor partajate şi de externalizare, cu 40.000 de membri.

Evenimentul „Shared Services & Outsourcing Week” este organizat anual pentru a recunoaşte rezultatele obţinute de liderii industriei în diferite categorii, de la relaţii cu publicul la procese care susţin inovaţia sau îmbunătăţirea activităţii.