Super Bowl 2011, a 45-a ediţie a galei Super Bowl (care i-a adus faţă în faţă pe campionii la fotbal american Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers – câştigătorii serii) a fost cel mai urmărit program american televizat din istorie.
111 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, pe postul american Fox, pentru a urmări evenimentul sportiv, care a intrat în istorie, depăşind recordurile anterioare (deţinute de Super Bowl 44 – 106,5 milioane de telespectatori şi finala serialului „M.A.S.H.” – 106 milioane de telespectatori).
Anul trecut, clipul publicitar al Volkswagen “The Force” a avut cel mai mare succes fiind considerat chiar “Cel mai bun spot publicitar al anului 2011”. De altfel, a fost cel mai vizionat clip din istoria internetului, fiind accesat de peste 49 milioane de ori pe YouTube.
Anul acesta Volkswagen a venit cu un clip publicitar la fel de popular. Astfel, “The Bark Side: 2012 Volkswagen Game Day” se află pe primul loc în preferinţele internauţilor fiind urmărit până în prezent de peste zece milioane de ori.  Pe locul doi se află reclama la Honda CR-V, iar pe trei cea la Audi. Pe locul patru se află Jerry Seinfeld şi Jay Leno care fac reclamă la Acura NSX, iar pe cinci Suzuki.
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/6ntDYjS0Y3w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/VhkDdayA4iA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/lw9ZeXB2uKs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/WUFSHzT2xuY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/7ecIhO7j0XA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>