Vezi aici imagini din AVION cu cele două autostrăzi.

Tronsonul Deva- Orăştie (contract în valoare de 775 milioane de lei) va avea 21 de poduri cu o lungime cuprinsă între 24 – 100m, incluzând şi podul peste râul Mureş cu o lungime de 720 m, cel mai greu obiectiv de realizat de către constructor – Strabag-Straco. În luna februarie, reprezentanţii CNADNR ne-au precizat că stadiul fizic al lucrărilor era de 20,6%.

Aşa cum se poate observa şi din răspunsul Companiei de Drumuri, prima secţiune ar urma să fie gata în august 2012, iar cea de-a doua, în februarie 2013.

În ceea ce priveşte tronsonul Orăştie-Sibiu, acesta a fost împărţit în patru loturi, valoarea totală a acestui proiect fiind de 2,56 miliarde lei (fără TVA). Obiectivele principale ale proiect sunt: construcţia a 82,07 kilometri de autostradă; a 14 poduri, 23 pasaje, 3 viaducte şi a unui tunel – punctul forte al proiectului.

Mai jos se poate observa ce lucrări au realizat constructorii pâna la începutul lunii februarie.

Citiţi şi: Şantierele de autostrăzi şi căi ferate, sub lupa Capital