F64,  cel mai mare magazin online de profil pe piața românească de comerț electronic, a fost înființat în urmă cu 12 ani de către Marian Alecsiu și Daniela Becheru.

An de an, compania a înregistrat o creștere a vânzărilor, iar în 2013, F64 și-a extins categoriile de produse, prin smartphone-uri și tablete. După mediatizata campanie Black Friday, F64 a înregistrat o creștere în zona echipamentelor foto-video cu specificații premium de 70%,comparativ cu anul trecut.

Anul 2013 față de 2012 poate fi considerat un an bun pentru zona e-commerce, dar nu și pentru piața foto, având în vedere că aceasta a scăzut cu 15%. Totuși, în aceste condiții, business-ul F64 a înregistrat o creștere de 12%. Vânzările aparatelor mirorless s-au dublat, iar vânzările aparatelor compacte și DSLR au crescut cu 8,6 puncte procentuale. Accesoriile pentru aparatele DSLR au înregistrat și acestea vânzări mari pentru mid și high level, cum ar fi: obiective, memorii, filtre și imprimante foto, se arată în comunicatul companiei.

Știre în curs de actualizare