Operaţiunea, denumită Very Very Black Friday, a fost programată simbolic la data care marchează sfârşitul calendarului mayaş, iar ‘supravieţuitorii’ pot beneficia de reduceri de 2.000 de euro la maşinile noi din gama Nissan – X-Trail, Murano, Pathfinder, 370 Z şi Navara – şi de până la 1.200 euro la maşinile second-hand.

‘Ţelurile actuale ale companiei sunt proiectele de dezvoltare inovative, gen campania Very Very Black Friday, şi implementarea şi operarea conceptului de one-stop-shop’, a declarat directorul general adjunct al companiei, Paul Badea jr.

Oferta specială vizează şi manopera gratuită la revizia maşinilor, indiferent de marca autoturismului, discount de 10% la factura finală pentru cei care se vor programa pentru orice altă intervenţie în service, în afară de revizie, reduceri de până la 70% la accesoriile pentru maşini – machete auto, accesorii pentru iarnă, anvelope şi jante, diverse produse/ servicii de întreţinere auto, oferta cursuri de comunicare şi dezvoltare profesională.

Grupul Badsi, cel mai mare dealer Nissan în România, a vândut în acest an 660 de automobile noi pe piaţa autohtonă şi va încheia anul 2012 cu 700 de unităţi comercializate. Vânzările de autoturisme second-hand se cifrează în 2012 la 150 de unităţi.

Anul trecut, Badsi a vândut 1.000 de maşini şi a obţinut un profit de 150.000 de euro.

Jumătate din vânzările Badsi de automobile noi o reprezintă flotele auto. Prin programul de înnoire a parcului auto, compania a vândut 91 de automobile. În reţeaua de distribuţie Nissan în România, Badsi deţine o cotă de 33-35% din totalul vânzărilor.

SURSA: Agerpres