Conducerea instituţiei bancare din Braşov unde mai mulţi clienţi au fost păgubiţi, fiindu-le golite conturille, a făcut plângere penală împotriva unei angajate a băncii, care ar fi responsabilă de prejudiciul creat, evaluat la cel puţin un milion de lei, transmite corespondentul Mediafax.

Comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Braşov (CJPC), Ionel Spătaru, a declarat corespondentului Mediafax că până în prezent au fost depuse unsprezece sesizări de către clienţi ai băncii care au reclamat că li s-au golit conturile, însă numărul reclamaţiilor continuă să crească.

Potrivit sursei citate, din conturile oamenilor au dispărut sume mari de bani, cea mai mare sumă sustrasă din contul unei persoane fiind de 70.000 de euro.

Spătaru a spus că reprezentanţii băncii au depus plângere penală împotriva unei angajate a unităţii, care ar fi responsabilă de prejudiciul creat.

La ora transmiterii acestei ştiri, la banca respectivă se află reprezentanţi ai CJPC şi ai Poliţiei, care au declanşat anchete în acest caz.

Comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Braşov declara că frauda a fost descoperită după ce mai multe persoane care aveau depozite la banca respectivă au mers să extragă bani, fiind informaţi la ghişeu că nu au niciun leu în cont, deşi ei aveau sume importante.

Până în prezent au fost verificate o parte dintre reclamaţii, stabilindu-se că prejudiciul creat este de peste un milion de lei.

Banca prejudiciată este Credit Europe Bank.

SURSA: Mediafax