Anul 2012 promite o creştere uşoară pentru canalele Facebook, LinkedIn şi Youtube, dar şi un interes accentuat faţă de Twitter şi de blogurile independente, potrivit unui studiu condus de GfK. 19% dintre companiile din România apelează la Twitter, iar 27% la blogurile independente.
Oamenii de comunicare din companiile prezente în România utilizează social media şi reţelele de socializare în special în scopul menţinerii unei relaţii pozitive cu clienţii. Printre obiective se numără fidelizarea, interacţiunea cu brandul, oferirea de servicii de relaţii cu clienţii, creşterea vânzărilor şi găsirea partenerilor de afaceri.
• Lovitură TOTALĂ pentru toți cei care au telefoane mobile. Se dau amenzi dure. Este pentru prima dată în România
• Cine îi ia locul lui Iohannis? BĂSESCU a dezvăluit numele. El ar putea fi următorul președinte al României
• Se dă la plecat în America FĂRĂ VIZĂ! Anunțul a fost făcut chiar de noul ambasador al României în SUA
• Doliu uriaş în muzică! Un cântăreţ celebru a încetat din viaţă. A fost răpus de o boală gravă
• Ne așteaptă o CATASTROFĂ climatică. Frigul din aprilie va fi urmat de o nouă extremă
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum
• Cine îi ia locul lui Iohannis? BĂSESCU a dezvăluit numele. El ar putea fi următorul președinte al României
• Se dă la plecat în America FĂRĂ VIZĂ! Anunțul a fost făcut chiar de noul ambasador al României în SUA
• Doliu uriaş în muzică! Un cântăreţ celebru a încetat din viaţă. A fost răpus de o boală gravă
• Ne așteaptă o CATASTROFĂ climatică. Frigul din aprilie va fi urmat de o nouă extremă
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum