Noul magazin Carrefour Market, situat pe strada Anastasie Panu, nr. 46, în Complexul Comercial Hala Centrală, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 800 de metri pătraţi.
“Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 6.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour, care la o calitate similară costă cu minimum 20% mai puţin, în raport cu mărcile naţionale”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour, care ține să precizeze că și pe segmentul supermarketurilor, ca și în cazul hipermarketurilor, “vom fi cei mai ieftini“.

Grupul Carrefour operează, în România, 49 de supermarketuri, plus 25 de hipermarketuri și trei magazine de proximitate.

Grupul francez de distribuţie Carrefour a anunţat că în 2011 a înregistrat, la nivel global, un profit net de 371 milioane euro, în scădere cu 14% comparativ cu 433 milioane euro în 2010, în timp ce vânzările au crescut uşor cu 0,9% până la 81,27 miliarde euro.

În aceste condiţii, grupul francez a anunţat că a decis să reducă la jumătate dividendele, până la 0,52 euro pe acţiune în 2011 de la 1,08 euro pe acţiune în 2010, şi de asemenea să reducă cheltuielile de capital până la 1,6-1,7 miliarde euro în acest an de la 2,3 miliarde de euro anul trecut.

"2011 a fost un an cu rezultate mixte pentru Carrefour. Vânzările au crescut uşor ca urmare a performanţelor solide pe pieţele emergente. Mediul dificil cu care ne-am confruntat pe întreg parcursul anului, în special în Europa de Sud-Est, precum şi performanţele slabe ale diviziei de hypermarketuri din Franţa au condus la o scădere a profitului operaţional. În 2012 vom profita de punctele noastre tari simultan cu un control strict al costurilor pentru a ne ajusta la mediul în care operăm", a declarat preşedintele director general de la Carrefour, Lars Olofsson.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent în 32 de ţări din lume cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numără aproximativ 475.000 de angajaţi.