"În vederea consolidării pe termen lung a operaţiunilor companiei din România, Grupul Caroli Foods anunţă concentrarea tuturor activităţilor de producţie în fabrica deţinută la Piteşti, începând cu data de 1 iulie 2011", arată un comunicat al companiei.

Grupul va depune toate eforturile pentru a minimiza impactul pe care această decizie îl are asupra celor 170 de angajaţi ai unităţii de producţie din Tulcea, asigurându-le un program de reconversie profesională şi de consiliere personală care implică asistenţă pentru dezvoltarea de CV-uri, cursuri de pregătire pentru interviuri cu potenţiali angajatori, informaţii cu privire la ofertele de locuri de muncă existente pe piaţa locală şi suport pentru accesarea acestora, pentru a-i ajuta să treacă prin această perioadă dificilă, arată comunicatul.

‘Prioritatea noastră este de a-i sprijini pe angajaţii fabricii din Tulcea sa depăşească aceste momente dificile, întreaga echipă depunând toate eforturile în acest sens’, a dat asigurări Ovidiu Duşleag, director executiv al Caroli Foods.

"Ca lider de piaţă, Grupul Caroli Foods este conştient de responsabilitatea pe care o are de a construi un model de business sustenabil pe piaţa din România. Pornind de la această responsabilitate asumată, am început un proces de consolidare a operaţiunilor locale pentru a putea oferi produse şi servicii de calitate consumatorilor noştri şi locuri de muncă sigure celor 1.450 de angajaţi ai companiei", arată Duşleag.

Începând cu 1 iulie, toate produsele care erau procesate în cadrul fabricii din Tulcea vor continua să fie produse la fabrica din Piteşti, utilată cu echipamente de producţie moderne şi tehnologie avansată, care foloseşte materie primă şi ingrediente de cea mai bună calitate. Fabrica dispune de secţii moderne de tranşare şi procesare a cărnii, modernizările continue implementate la fabrica din Piteşti fiind certificate HACCP şi ISO.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet şi Primo. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.
SURSA: Agerpres