Aceste carduri au ca scop fidelizarea clienților și obținerea de reduceri de către aceștia. 

Cum poți intra în posesia unui card de fidelitate

Fiecare companie are propriile reguli. Poți obține un card de fidelitate fizic prin completarea unei cereri la biroul de clienți. Unele supermarketuri folosesc însă alte metode. Poți obține un card de fidelitate pe loc, prin completarea unei cereri în magazin. Trebuie doar să-ți completezi datele personale și cardul îți va fi emis pe loc.

 

Poți obține un card de fidelitate și prin intermediul aplicației mobile. Aceasta este disponibilă pe telefoane cu sistem de operare Android sau iOS și poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store. Trebuie să îți înregistrezi un cont prin introducerea datelor personale și să soliciți un card de fidelitate. Cardul virtual va fi emis direct în aplicație și poate fi utilizat din cadrul acesteia de oricâte ori ai nevoie. 

Tot în aplicația mobilă poți să verifici și cele mai noi oferte ale magazinului. În plus, aici poți vizualiza și fiecare catalog nou. În rubrica vouchere vei găsi toate reducerile de care poți beneficia. Este important însă să nu uiți să prezinți cardul de fiecare dată când te afli la casa de marcat. Nu contează dacă acesta este fizic sau digital, vei beneficia de aceleași oferte. 

 

În aplicația mobilă ai la dispoziție „Oferte” și „Vouchere”. În prima dintre ele sunt listate ofertele și reducerile disponibile în magazinele din toată țara. La categoria „Vouchere” apar însă doar produsele pe care le poți achiziționa la promoție cu ajutorul cardului de fidelitate. În cazul în care nu folosești cardul de fidelitate la achiziția acestor produse vei plăti preț întreg. 

Un alt avantaj al aplicațiilor mobile este „Lista de cumpărături”. Poți să-ți încropești lista cu produsele necesare direct în aplicație. Scrie în această rubrică produsele de care ai nevoi și apoi deschide lista când te afli în magazin pentru a-ți aduce aminte ce trebuie să cumperi. 

Cu atâtea funcții utile la îndemână, nu mai rămâne niciun motiv pentru care să nu-ți instalezi aplicația mobilă. 

 

Majoritatea supermarketurilor din România au introdus acest sistem de fidelizare a clienților printr-un card virtual sau fizic. În cadrul acestor aplicații îți sunt centralizate și bonurile de cumpărături. În plus, prin intermediul aplicațiilor mobile vei primi notificări cu cele mai noi și atractive reduceri. Tot așa vei putea afla și despre campaniile și concursurile pe care supermarketul favorit le desfășoară. 

 

Pe lângă supermarketuri și alte tipuri de companii au introdus carduri de fidelitate. Majoritatea lanțurilor mari de farmacie au introdus astfel de carduri de fidelitate. Și benzinăriile au mai introdus astfel de carduri. Cert este că prin utilizarea cardurilor de fidelitate poți beneficia de reduceri și campanii promoționale. Pentru a gestiona cardurile mai ușor, folosește variantele online și păstrează-le pe telefonul mobil. Prin această metodă vei avea mereu toate cardurile de fidelitate la tine.