Conform celui de-al doilea „val” din Studiul National de Audienta (SNA), in perioada 14 ianuarie – 27 octombrie 2002, in orasele cu peste 50.000 de locuitori, revista Capital a avut in medie 257.000 de cititori pe editie, mentinandu-se pe primul loc in topul publicatiilor cu profil economic din acest studiu. Profilul cititorilor revistei Capital, rezultat din datele SNA, arata ca 54% din cititorii nostri au varste cuprinse intre 25 si 44 de ani, iar 14% au varste cuprinse intre 14 si 24 de ani. Aproximativ 57% din cititori se bucura de un statut social inalt, cu alte cuvinte, sunt persoane care ocupa pozitii de top in mediul de afaceri, intreprinzatori si manageri. Cititorii Capital au, in general, o educatie aleasa: 56% din ei au studii superioare si postuniversitare, iar 9% sunt absolventi de scoli postliceale sau colegii.
Aproape 32% provin din familii cu un venit mediu net pe membru de peste 100 de dolari. Revista este citita in egala masura de barbati (55%) si de femei (45%). Aproximativ 30% din cititori parcurg in intregime paginile Capital, iar 46% au declarat ca citesc mai mult de jumatate din publicatie.