Pe piaţa agro-alimentară tendinţele nutriţiei sănătoase au mai creat o "nişă" în care, în mod fericit, spre deosebire de celelalte, punctele slabe ale producătorilor români devin irelevante, oferindu-le şansa îmbogăţirii – nişa sucurilor presate. Tendinţele creează consumatori de produse. Odată consacrată de vreunul sau mai mulţi "guru" ai nutriţiei, o tendinţă ce priveşte alimentaţia, apar şi consumatori care devin aproape imediat "dependenţi" de produsele recomandate de aceştia. Anti-cancer, anti-oxidant, anti-ageing sînt formulele magice care îi vrăjesc pe oameni şi care îi fac să nu poată trăi nici măcăr o zi fără alimentele minune – vor să le aibă mereu şi oriunde – acesta este singurul lucru pe care trebuie să îl reţină producătorii – din orice domeniu, şi mai ales din agricultură. Continuarea pe agrointel.ro

Te-ar putea interesa și: