Endava este  prezentă pe plan local cu birouri la Cluj-Napoca, Iaşi şi Bucureşti, cu un număr total de 310 angajaţi, cu 120 mai mult decât în luna ianuarie 2010. Cel mai mare birou al companiei se află la Cluj-Napoca, unde lucrează 187 de angajaţi, urmat de sediul din Iaşi, cu 113 angajaţi. La Bucureşti, Endava România deţine un centru de coordonare regională şi consultanţă, unde sunt 10 angajaţi.
Endava, una dintre principalele companii de outsourcing din domeniul IT pe plan local, livrează soluţii de business şi servicii informatice în special pentru organizaţii mari din Marea Britanie şi Statele Unite, de la bănci de retail, companii de carduri de credit şi companii din domeniul telecom, la trusturi media şi cluburi de fotbal din Premier League.
În România, Endava lucrează cu multe instituţii financiare pentru care livrează soluţii software specializate pentru fonduri mutuale şi fonduri de pensii, asigurări de viaţă, respectiv integrare sisteme software de CRM, brokeraj, management credite. Printre clienţii Endava se numără companii precum: IMG Worldwide, NYSE Euronext, UBS, Cadbury,  Banca Transilvania, BancPost, AVIVA, Aegon Life, BRD Fond de Pensii.
Compania  a fost nominalizată, recent,  în cadrul Top100 Global Services (GS100 Top), un clasament anual de referinţă pentru industria mondială de IT outsourcing. La categoria “Noi lideri regionali – Europa de Est” au fost nominalizate cinci companii, însă Endava este singura care desfăşoară activităţi şi în România.
Printre factorii care au contribuit la nominalizarea în acest an a Endava în GS100 se numără creşterea rapidă înregistrată de Endava în Europa de Est, fiind activă în patru locaţii din România şi Moldova, precum şi creşterea mare a numărului de angajaţi, cu peste 25% la nivel global în 2010.