Volumul total al creditelor acordate de BRD a crescut cu 1,1% faţă de anul 2010, până la 33,5 miliarde lei, în special datorită cererii din partea clientelei de persoane fizice în cadrul programului „Prima Casă” şi al campaniei „Restart”, dedicată refinanţării creditelor, se arată în comunicatul băncii.
Valoarea depozitelor se cifra la sfârşitul anului trecut la 30,2 miliarde de lei, cu 0,9% mai mult decât în urmă cu un an, distribuţia pe mari categorii de clientelă fiind sensibil egală (50,3% retail vs 49,7% corporate).

"Raportul credite/depozite se situează la un nivel de 111%, sub media sistemului bancar (116,7%)", informează sursa citată.

„Deşi caracterizat de o uşoară creştere economică, anul 2011 a adus doar într-o măsură mică un reviriment la nivelul pieţei bancare. Cererea de produse şi servicii a rămas la un nivel scăzut, piaţa creditării fiind animată mai ales de clienţii persoane fizice şi de marile companii. Am reuşit să ne adaptăm bine la această situaţie, concentrându-ne pe îmbunătăţirea eficienţei şi reuşind să obţinem o profitabilitate confortabilă”, a declarat Guy Poupet, directorul general al BRD.

BRD – Groupe Société Générale avea, la sfârşitul anului trecut, aproape 2,5 milioane de clienţi, peste 2,2 milioane de carduri valide şi opera o reţea de peste 1.500 ATM-uri şi 24.000 de POS-uri. Totalul activelor băncii se ridica, la sfârşitul anului 2011, la 48,027 miliarde lei (11,12 miliarde euro).