1. New York Times
Publicația americană „The New York Times” ar putea să nu mai existe pe hârtie în câțiva ani, însă brandul va continua să fie influent, pentru că produsele sale media sunt prea valoroase pentru cititori, pentru a dispărea complet. Compania și-ar putea modifica structura în viitor, iar cu un model de business adaptat consumatorilor moderni de media, acest brand ar putea fi unul dintre cele mai longevive din lume.
2. Twitter
Rețeaua de socializare Twitter este o platformă de publicare și distribuție a știrilor în timp real, pe care nicio companie media nu își permite să o ignore. Twitter va deveni un mijloc important de reacție și feedback la știrile proaspete, precum și un ajutor în diseminarea materialelor de presă tip martor ocular, video sau fotografii. De pildă, primele imagini ale avionului care a aterizat pe râul Hudson cu succes au fost difuzate pe Twitter, după care au fost preluate de canalele de știri și ziarele din toată lumea. 
3. Google
Google continuă să fie principalul motor de căutare și ajutor al internauților în a găsi informațiile dorite. Google News este de asemenea un produs de succes, cu audiențe considerabile, pe care compania îl va îmbunătăți cu siguranță în următorii ani, poate integrându-l poate în rețeaua de socializare Google +.
4. Facebook
Platforma de distribuție de știri a Facebook este una dintre cele mai dezvoltate din lume și va căpăta o amploare tot mai mare, pe partea de știri locale, pe măsură ce puterea și succesul presei locale scad.
5. Univision
Rețeaua de televiziune spaniolă „Univision” va continua să crească în influență și în mărime în următorii ani, pe măsură ce populația vorbitoare de limba spaniolă din SUA va deveni tot mai numeroasă. Univision este acum sub conducerea fostului director NBC și AOL, Randy Falco.
6. Bloomberg
Ştirile economice nu își vor pierde niciodată din relevanță, iar Bloomberg s-a impus ca o sursă de top pentru astfel de conținut. În următorii ani, Bloomberg va trebui să facă față unei competiții tot mai mari, pe măsură ce rivalii vor profita de avantajele aplicațiilor pentru telefoane mobile și ale internetului, pentru a difuza știri cât mai rapid. Dacă se va alinia la noile cerințe, site-ul economic ar putea să își consolideze poziția de lider în următoarea decadă.
7. Al Jazeera
Postul de telviziune va continua să fie din ce în ce mai urmărit, pe măsură ce conflictele din lumea arabă vor evolua. Influența Al Jazeera va crește în lume astfel întrucât toți ochii vor fi ațintiți asupra exclusivităților sale, inclusiv cei ai americanilor, care urmăresc aceste evoluții prin intermediul internetului.
8. Yahoo
Yahoo continuă să fie unul dintre cele mai mari portaluri web din lume și totodată un brand media recunoscut, datorită fluxului de știri proaspete din toate domeniile, cele mai importante fiind Yahoo Finance și Yahoo Sports. Pe viitor, Yahoo este în pericol să devină un portal pustiu, pe măsură ce utilizatorii emailului și motorului de căutare vor migra spre alte produse, însă ca brand media, va continua să existe cu succes.
9. CNN
Numele de CNN este sinomim cu relatări, reportaje și știri de calitate, în exclusivitate și va continua să fie o sursă de informare sigură  pentru oameni, chiar dacă pe viitor, acest public s-ar putea orienta mai mult către web pentru a se informa.
10. Politico
Politico este o platformă de știri înființată în 2007de doi jurnaliști demisionari de la „The Washington Post”. Conținutul este distribuit via televiziune, internet, presă scrisă și radio și constă în relatări din mediul politic din Washington, din activitatea Congresului SUA și de la Casa Albă.  

Printre brandurile media care ar putea să mai existe în următorii zece ani, dar cu privire la care jurnaliștii de la Business Insider au ceva rezerve, se numără canalul american de știri Fox News, ziarul Huffington Post, postul de televiziune deținut de Al Gore, Current TV, aregatorul de știri The Drudge Repot și National Public Radio.