Creșterea înregistrată de Samsung, de 20%, a fost la o distanță considerabilă față de media de creștere a companiilor incluse în topul Interbrand, de 7%, și, de asemenea, situează Samsung în top 5 creșteri în industria IT.

Avansul spectaculos s-a datorat mai ales lansării smartphone-ului Galaxy S și televizoarelor Samsung Smart TV, dar și leadership-ului constant în domeniul memoriei/DRAM. Samsung este unul dintre liderii în domeniile telefoniei mobile și televizoarelor, poziție pe care și-a consolidat-o în anul 2011. O contribuție la creșterea de ansamblu brandului au avut-o și produsele premium din categoriile Digital Appliances, Digital Imaging și IT.  Practic, în ultimii cinci ani, Samsung a înregistrat o creștere constantă a valorii de brand pe toate categoriile importante: HHP (Hand Held Products) / TV, IT & Digital Image & Digital Appliance.

Clasamentul Interbrand are la bază o serie de criterii, la care produsele și brandul Samsung au răspuns cu succes: rezultatele financiare și predicția pe următorii 5 ani, RBI (Rolul Indexului de Brand – decizia de cumpărare ce are la bază preferința unui anumit brand) și BSS (Scorul de Putere al Brandului – forța pe care compania o are față de competitorii din categorie).

Samsung Electronics este lider mondial în industria semiconductorilor, a telecomunicaţiilor, a dispozitivelor media digitale şi a convergenţei digitale, cu vânzări consolidate de 135,8 miliarde dolari în anul 2010. Compania are aproximativ 190.500 de angajaţi în 206 de birouri din 68 de ţări, fiind alcatuită din opt divizii principale de afaceri – Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI și LCD.