După lansarea mărcilor Minelli şi Andre pe piaţa autohtonă, unul dintre cele mai mari grupuri de retail vestimentar din lume, Vivarte, se extinde cu o nouă franciză, brandul Caroll.

Cu o istorie de peste 40 de ani în confecţionarea şi distribuţia de produse de îmbrăcăminte, Caroll se adresează femeii moderne, atåt prin colecţii vestimentare caracterizate prin eleganţă şi cusături fine, cåt şi prin materialele folosite, precum mătasea naturală. Alături de îmbrăcăminte, în magazinele Caroll se comercializează şi o gamă variată de accesorii, de la eşarfe, curele şi genţi la ceasuri şi ochelari de soare.

Cei interesaţi de achiziţionarea acestei francize trebuie să aibă în vedere o locaţie premium, cu suprafaţa cuprinsă între 80 şi 120 de metri pătraţi. Totodată, este recomandat ca aceasta să fie amplasată într-o locaţie centrală sau într-unul din marile centre comerciale, în oraşe cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori.

Din punct de vedere financiar, investiţia iniţială pentru deschiderea unui magazin Caroll variază între 150.000 şi 300.000 de euro, în funcţie de dimensiunea magazinului. În această sumă sunt incluse taxa de intrare în franciză, stocul iniţial de marfă şi costurile mobilierului şi amenajării interioare.

La nivel internaţional, succesul brandului Caroll este demonstrat de veniturile atrase anul trecut, cifra de afaceri situåndu-se în jurul a 220 de milioane de euro, în contextul în care aportul unui magazin de profil este în medie de 600.000 de euro. Caroll a intrat în portofoliul grupului Vivarte în anul 1988 şi numără, în prezent, peste 270 de magazine la nivel global, dintre care 70 în ţări precum Spania, Portugalia, Elveţia, Japonia, Liban şi Tunisia.

Pe långă Caroll, grupul Vivarte deţine alte 12 branduri de îmbrăcăminte şi încălţăminte, printre care: Andre, Orcade, Minelli, François Pinet, Kookai şi Liberto. Compania este prezentă şi pe piaţa accesoriilor de lux din piele, cu marca Didier Lamarthe, şi pe cea a uniformelor industriale, cu brandul Adolphe Lafont.