Campania Black Friday a depăşit toate aşteptările celor de la eMAG. Până la ora 10.00 la eMAG s-au vândut produse în valoare de patru milioane de euro, iar până la ora 13.00 site-ul eMAG a înregistrat aproximativ 700.000 de vizitatori. La ora 18.00, valoarea comenzilor înregistrate era de aproximativ 8 milioane de euro.
Tot stocul din promoţia Black Friday a fost epuizat în prima parte a zilei.
La un moment dat am avut peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 – 8.000 de vizitatori simultan, iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000”, potrivit lui Radu Apostolescu, vicepreședinte și director de dezvoltare eMAG.
Statistica campaniei Black Friday eMAG la ora 18.00:
   – Vizitatori: 1,1 milioane (5% din populatia Romaniei!)
   – Număr produse comandate:  aproximativ 90.000
   -Valoare comenzi inregistrate:  aproximativ 8 milioane euro
“Este probabil cel mai interesant fenomen de cumpărături petrecut vreodată în România. Viralizarea online a informaţiilor despre promoţii s-a petrecut la o scară greu de imaginat şi fără nici un precendent. Informaţiile noastre din piaţă indică trafic şi vânzări de câteva ori mai mari decât într-o zi obişnuită la toate magazinele online româneşti din toate segmentele de piaţă, indiferent dacă şi-au anunţat sau nu participarea la Black Friday”, a scris Apostolescu pe blogul eMAG.