Campania Black Friday care se derulează în cursul zilei de azi pe eMAG s-a dovedit a fi de mare succes.

Până la ora 13.00 site-ul eMAG a înregistrat aproximativ 700.000 de vizitatori, iar până la ora 10.00 s-au vândut produse în valoare de patru milioane de euro.

“Tot stocul din promoţia Black Friday a fost epuizat. Încercăm să mai suplimentăm, fără însă a garanta că vom reuşi. Am întâmpinat probleme tehnice timp de 48 minute din cauza vârfului maxim de trafic, la un moment dat înregistrându-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 – 8.000 de vizitatori simultan, iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000. Astăzi toata ziua se pot plasa comenzi cu 10% discount la orice produs din ofertă”, scrie Radu Apostolescu, vicepreședinte și director de dezvoltare eMAG, pe blogul oficial eMAG.