“Am realizat împreună cu reprezentaţii brandurilor prezente pe eMAG cea mai completa ofertă de Black Friday: peste 300 de produse din toate categoriile şi nivelurile de preţ şi performanţă. Va multumim tuturor pentru că aţi crezut în forţa acestui eveniment şi aţi fost alături de noi în promovarea tehnologiei către consumatorii din România”, scrie Apostolescu pe blogul companiei.

în ultimele săptămâni echipele IT eMAG şi Hostway au fost practic una şi aceeaşi. S-a lucrat cot la cot, s-au instalat peste 100 de servere şi s-au facut teste de anduranţă la cele mai  imposibile ore de noapte.

eMAG a pregătit împreună  cu partenerii săi cel mai rapid calendar de livrare implementat până acum în România – livrări non-stop, inclusiv în week-end, plecări din depozitul central eMAG la fiecare jumătate de oră.

“Avem de transportat peste 80.000 de comenzi înregistrate doar vineri, către cele mai diverse localităţi şi oraşe ale ţării. Fiecare comandă are o zi de livrare calculată şi fixată în momentul plasării pe site. Inclusiv atunci când primeam 1.000 comenzi/minut. Mulţumim DPD şi Fan pentru provocarea pe care aţi acceptat-o alături de noi”, mai scrie vicepreşedintele eMAG.