Bigger Group va lansa doua divizii noi de servicii, chiar şi pentru piaţa romaneasca de publicitate, care vor reprezenta varful de lance al companiei, a declarat, pentru Capital, Marcel Straut, director general al Bigger Group. In prezent grupul include diviziile de media, relatii publice, creaţie, below-the-line, communication planning, strategic planning, producţie publicitara si productie audio-video, parte din  companiile Bigger Media, Bigger Creative si Bigger Events.

In luna decembrie a anului trecut, grupul de publicitate Starlink, parte din Leo Burnett Romania si-a schimbat numele in Bigger Group. Rebranding-ul a fost urmat de anuntul prin care familia Iordache si grupul de publicitate Publicis se retrageau din actionariatul firmei. O data cu schimbarea de nume, acţiunile au fost preluate de către Marcel Straut, actionarul majoritar al firmei.

In urma separarii de grupul Leo Burnett şi a modificarii structurii actionariatului portofoliul de clienti al companiei noastre nu se va modifica, sustine Marcel Straut. El mai spune ca intentioneaza sa ii atraga in actionariatul firmei si pe seniorii companiei: Stefan Voloaca, Luciana Zamfirescu, Bogdan Cheroiu, Mihaela Stanoiu si Eugen Terchilă.

In 2006, Starlink Group (actualul Bigger Group) a avut o cifră de afaceri de 5,7 milioane Euro şi estimează ca a atins in 2007 o cifră de afaceri de 11 milioane de euro.

In acest an, grupul vizeaza cresterea businessului si atingerea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro.

Data: 11 ianuarie 2008

Sursa: Bigger Group