Compania Betty Ice a fost înființată în anul 1994 de antreprenorul român Vasile Armenean cu viziunea de a transpune desertul desăvârșit în realitate, creând produse cu gusturi și arome naturale din ingrediente atent selecționate. Betty Ice este cel mai important producător de înghețată din România, cu o cifră de afaceri totală de 30 de millioane de EUR. Compania deține o fabrică în Suceava și are peste 180 de chioșcuri de înghețată deschise pe timpul verii. Betty Ice are 760 de angajați în România.

Divizia de înghețată din cadrul Unilever South Central Europe și Betty Ice vor opera ca o companie de sine stătătoare în cadrul Unilever și va fi condusă de Vasile Armenean, din poziția de General Manager. Acest parteneriat se va extinde beneficiind de punctele forte ale grupului Unilever și de expertiza pe care o are dl. Vasile Armenean pe piața locală de înghețată.

James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe a declarat: “Suntem bucuroși că Betty Ice va intra în familia Unilever. Betty Ice este o afacere minunată, foarte îndrăgită de români. Sunt, de asemenea, încântat că Vasile Armenean a decis să se alăture companiei. Este un antreprenor extraordinar și va avea un rol cheie în modelarea viitorului business.”

Vasile Armenean, General Manager Betty Ice, a adăugat: “În 23 de ani am dezvoltat o afacere extraordinară în România. Suntem mândri că Betty Ice, brandul de înghețată românesc numărul 1, va intra în portofoliul producătorului de înghețată numărul 1 din lume. Istoria noastră în România și viziunea Unilever sunt combinația ideală pentru viitorul brandului Betty Ice. Le mulțumim consultanților noștri, profesioniști adevărați care au asigurat derularea lină a tranzacției”.

Acordul de achiziție urmează să fie supus aprobării Consiliului Concurenței.

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52.7 miliarde € în 2016. Peste jumătate (57%) din businessul companiei se desfășoară pe pietele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben &Jerry, Magnum si Axe.