Bechtel a fost un contract încheiat în defavoarea statului român. S-au încălcat toate regulile de achiziţie publică, a spus oficialul, care a mai precizat că "Sperăm să dăm drumul la circulaţie pe tronsonul de autostradă Cernavodă – Constanţa  în viitorul apropiat. Pe acest tronson au fost multe probleme şi cu exproprierile şi cu siturile arheologice. Există posibilitatea să dăm drumul la circulaţie pe acest tronson, chiar dacă mai e de lucru la el. Asta nu înseamnă că-i tăiem şi panglica".
În ceea ce priveşte infrastructura de căi ferate, Boagiu a spus că "Avem o cale ferată care mai are puţin şi devine amintire numai din cauza unui management defectuos, ca să nu zic a incompetenței". 
"Avem o rată de absorbţie a fondurilor europene de 1,7% , ca să fim oneşti. În acest moment avem proiecte evaluate de circa 8 miliarde de euro pe infrastructură. Ca să derulăm aceste proiecte, nu trebuie decât ca angajaţii CNADNR (Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România – n.r.) să-şi facă treaba cu profesionalism", a precizat ministrul Transporturilor.
Doamna Tiron (fosta șefă a CNADNR – n.r.) a fost demisă în urma unui control care a arătat incompetență, rea-voință și corupție în interiorul acestei companii. De exemplu, din punct de vedere administrativ, era vraişte totală în companie. Angajaţii nu mai fuseseră evaluați din 2006. Exproprierile se făceau în 3 direcţii diferite, ceea ce este anormal, spune Boagiu.
"Avem în pregătire mai multe dosare, în urma controlului, dar ca să sesisez DNA trebuie să am nişte date mai concrete. Acum se face verificare pe fiecare contract în parte", a mai precizat ea.