Se pregateste o televiziune pentru bucuresteni
Potrivit unei stiri Reuters, conducerea Universitatii Politehnica a semnat un acord cu Red Colobus, o importanta companie britanica de media, in virtutea caruia, pana in vara anului 2000, va fi
inaugurat in Capitala postul de televiziune local, TV Bucuresti. Cris Low, directorul executiv al proiectului, ne-a confirmat faptul ca acest proiect este viabil si ca investitia preconizata se va ridica la 25 milioane dolari. Cris Low s-a abtinut sa nominalizeze fondurile internationale de investitii care vor finanta acest proiect. TV Bucuresti va emite pe frecventa detinuta de Universitatea Politehnica pe care, in prezent, isi difuzeaza programele televiziunea locala Sigma TV.

Batalia pentru Timisoara
Pe 11 noiembrie, Consiliului National al Audiovizualului organizeaza concursul pentru acordarea licentei radio in Timisoara, pe frecventa 97,4 MHz. La acest concurs s-au inscris nu mai putin de 11 societati, numar ce dovedeste interesul pe care-l starneste aceasta frecventa radio in orasul de pe malul Begai. Printre concurenti se numara retelele rivale Radio Contact si Pro FM.

Cable Direct face echipa cu Fox Kids
Cable Direct SRL este prima companie din Romania care vinde spatiile publicitare ale televiziunilor prin cablu. Aceasta a semnat un contract cu postul de televiziune prin cablu Fox Kids, pentru comercializarea timpilor de publicitate. Cable Direct va incerca sa convinga clientii multinationali si romani sa investeasca in publicitate pe televiziunile prin cablu. Tarifele de publicitate (rate-card) ale postului Fox Kids in Romania variaza de la 45 dolari/30 sec. (orele 14.30-19.40, in week-end) pana la 100 dolari/30 sec. (orele 8.30-12.30, in week-end). Presedintele firmei Cable Direct este John Florescu, care ocupa si functia de presedinte al companiei Centrade USA.

Festivalul TeleVest a ajuns la editia a III-a
In perioada 15-16 octombrie a.c., s-a desfasurat la Timisoara cea de-a treia editie a Festivalului TeleVest, organizat de Studioul Teritorial Timisoara al TVR si Asociatia Videovest. Spre deosebire de editiile precedente, cand in concurs au fost inscrise productii de televiziune ale posturilor din vestul tarii, in acest an au particpat productii ale tuturor televiziunilor locale si regionale, precum si ale producatorilor independeti din Romania. La TeleVest ‘99 au fost inscrise 167 de productii de televiziune. Concursul a beneficiat de ajutorul Fundatiei pentru o Societate Deschisa, Centrul Cultural Francez si Connex GSM.