”În trimestrul patru ne concentrăm pe segmentul premium şi o să lansăm mai multe produse pe acest segment. O campanie de promovare pentru un astfel de produs poate să ajungă și la câteva sute de mii de dolari”, detaliază el. În același timp, ca parte a strategiei, Avon se va concentra și pe menținerea prețurilor la produsele foarte solicitate, pentru fidelizarea clienților. Potrivit lui Diratian, comportamentul consumatorului s-a schimbat, în ultimul timp, balanța înclinându-se către produsele mai ieftine.
 
Avon are peste 140.000 de reprezentanți în şară, media de comenzi pentru fiecare fiind de 20 de produse o dată la trei săpătămâni. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 479,4 milioane de lei (114 milioane de euro), în creștere ușoară față de 2009. Piața cosmeticelor din România, unde mai sunt prezenți și jucători precum Oriflame, Amway România sau Beiersdorf, este estimată de analiști la aproximativ 0,7 milioane de euro.