Curtea de Apel a acceptat recursul declarat de CNADNR pentru modificarea unei decizii a Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) prin care autoritatea statului era obligată la reevaluarea ofertelor în cadrul licitaţiei pentru Revizuirea Studiului de fezabilitate al Autostrăzii A2 Sibiu – Piteşti. În cadrul acelei proceduri, CNADNR a atribuit contractul Asocierii Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL în luna februarie, însă la CNSC a fost depusă o contestaţie de firmele Romair Consulting şi Dongbu. 

Asocierea Spea Ingineria Europea Milano Italia Sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering România a câştigat, la jumătatea lunii februarie 2015, licitaţia pentru revizuirea/actualizarea studiului de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti, valoarea contractului fiind de peste 29,075 milioane de lei, fără TVA, respectiv circa 6,53 milioane de euro, fără TVA, conform Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR). 

Studiul de fezabilitate ce urmează a fi întocmit va lega actuala variantă de ocolire a municipiului Sibiu cu actuala variantă de ocolire a municipiului Piteşti. Lungimea proiectului este de aproximativ 120 de kilometri. 

Durata contractului este de 17 luni, iar principalele activităţi realizate în cadrul studiului de fezabilitate sunt: studiul de trafic, studiul privind alternative de traseu, investigaţii de teren (studii hidrologice, geotehnice, topografice, arheologice, pedologice), activităţi de proiectare (drum, noduri rutiere, poduri, pasaje, viaducte, consolidări, tuneluri, siguranţa circulaţiei, utilităţi), evaluarea impactului asupra mediului, analiza cost-beneficiu şi modelul financiar, pregătirea documentaţiei de atribuire pentru viitoarele contracte de lucrări. 

Contractul este împărţit în cinci secţiuni, conform caietului de sarcini. Pentru secţiunea Sibiu – Boiţa (Lotul 1) şi Curtea de Argeş – Piteşti (Lotul 5), studiul de fezabilitate trebuie realizat în maximum cinci luni.

AGERPRES