Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Atenție, guvernanți! Volkswagen caută loc pentru o nouă uzină în Europa

Autor: | | 5 Comentarii | 3393 Vizualizari

Dacă tot am pierdut lupta cu Ungaria pentru uzinele Daimler și BMW, este bine de știut că și grupul Volkswagen are în plan construirea unei noi uzine în Europa. Deși infrastructura ne va fi din nou piatra de moară, modul în care vom ști să ne prezentăm atuurile poate fi hotărâtor.

Grupul Volkswagen are în plan construirea unei noi uzine în care să producă „in house” baterii pentru modelele electrificate pe care le vor asambla în viitor mărcile Audi, Porsche, SEAT, Skoda şi Volkswagen. „Astfel, pe termen lung, nu vom mai fi dependenţi de puţinii producători asiatici”, a declarat CEO-ul grupului german, Herbert Diess, referindu-se la producţia de baterii pentru automobile.

Conform oficialului, avansul tehnologic în domeniul separatoarelor ceramice au ridicat viabilitatea bateriilor sollide, iar producţia lor în masă pare urmarea logică. Uzina care va produce pentru noi astfel de baterii poate fi amplasată în Reuropa sau chiar în Germania, dacă sunt întrunite condiţiile optime, a menţionat Dies.

În prezent, furnizorul principal de astfel de baterii pentru industria auto este compania chineză CATL. Susţinută puternic de BMW, aceasta a anunţat că va demara construcţia primei sale zuine de baterii din Europa în Germania. Conform publicaţiei americane Wall Street Journal, şi Tesla discută cu mai multe guverne din Europa despre amplasarea unei uzine care va produce, sub acelaşi acoperiş, baterii şi automobile electrice, însă discuţiile sunt departe de a fi finalizate.

În urmă cu ani buni, România a pierdut o investiţie a grupului Daimler care a ales oraşul maghiar Kecskemet pentru o nouă uzină, iar în urmă cu câteva zile şi BMW a decis să construiască o fabrică la Debrecen, deşi au existat discuţii inclusiv cu autorităţile române. Detalii despre bătălia pe care România a pierdut-o cu Ungaria pentru ocuparea unei poziţii privilegiate în industria auto veţi putea citi în revista Capital care va apărea luni, 13 august.

Citeşte şi:

BMW investeşte 1 miliard de euro la doi paşi de România

De ce a ales BMW Ungaria pentru noua fabrică de 1 miliard de euro

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.