În cea mai nouă uzină de mașini din Europa nu este nimic, dar absolut nimic, automatizat. Până și parbrizul este montat manual pe un cheder aplicat, de asemenea, manual.
<iframe width="640" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/oba0Og6voSQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Lucrurile nu se opresc aici. Roțile, toba, geamurile de pe uși, radiatorul și…emblema sunt montate (sau aplicate, după caz) complet manual.

Pentru început, vorbim de 4.000 de automobile pe an asamblând piese venite din China, în stilul pe care îl vedeți în acest clip.  În cazul în care va exista cerere pentru mașinile produse într-un mod pe care producătorii lui Bentley Mulsanne "l-ar invidia", chinezii vor crește producția până la 50.000 de vehicule pe an.

Great Wall Motor a obţinut omologarea EC WVTA, iar maşinile Great Wall se comercializează în Italia încă din 2006. Începând de anul viitor ar putea demara vânzările în Marea Britanie şi în ţările scandinave.

Trei modele vor fi produse la uzina din Bulgaria, citadina Voleex C10, pick up-ul Steed 5 şi modelul 4×4 Hoover H5, care vor fi comercializate la preţuri cuprinse între 8.000 şi 14.700 euro.