În această perioadă pe poarta fabricii din Găești au ieșit circa 1,03 milioane de produse, cu circa 15% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. La Găești sunt fabricate zilnic 6.000 de produse.
În prezent, din producţia locală, exporturile Arctic reprezintă peste 80%, compania înregistrând în primele nouă luni ale acestui an o creştere a volumului de unităţi exportate cu peste 18% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Aparatele frigorifice produse la Găești sunt direcționate către piețe precum Turcia, Polonia, Spania, Franța, Germania și Africa de Sud.  
Ca urmare a creșterii de produse complexe de pe piețele externe, la Găești au început să fie produse din acest an aparate frigorifice care înglobează funcții și specificații complexe: cu clasă energetică A++, sistem de congelare No Frost, control electronic. Fabrica de la Găești deține singura linie de producție de congelatoarele orizontale a grupului, care deservește atât piața internă cât și cea de export.
Cum au evoluat brandurile Beko și Arctic
Potrivit informațiilor furnizate de producătorul de electrocasnice, în perioada ianuarie-august Arctic a ajuns la o cotă de piață de 35.3%, ca urmare a câștigării de market share pe ambele branduri, Arctic și Beko.

Astfel, brandul Arctic a înregistrat creșteri pe toate categoriile de produse, deținând poziția de lider pe piața frigiderelor – 38,2% și a mașinilor de spălat rufe – 24,7% și poziția a doua în categoria de aragaze – 20,2%.
Și brandul Beko a câștigat cotă de piață pe două segmente importante: frigidere – 11,5% și aragazuri – 11,8%, Beko urcând astfel pe locurile doi și respectiv patru pe categoriile menționate. Beko deține de asemenea poziția a doua pe piața de produse incorporabile. În iunie 2011, sub brandul Beko a fost lansată o nouă gamă de produse, care se remarcă printr-o tehnologia Smart Blue și printr-un set unitar de funcţii şi programe.
Arctic a investit opt milioane de euro în acest an în creșterea capacității de producție a fabricii, lansarea unor noi game de produse, în infrastructură. Der la preluarea Arctic de către grupul Arçelik nivelul investițiilor trece de 67 milioane de euro. În prezent Arctic are 2513 de angajați în România.
„Creșterile susținute din ultimii ani, într-o perioadă economică dificilă, sunt rezultatul unui amplu program de investiții, dublat de eforturi susținute pentru eficientizarea fiecărui proces  în parte. La aceste rezultate s-a adaugat performanța înregistrată pe piața domestică în 2011, unde ambele branduri au beneficiat de lansarea unor game noi de produse, cu funcții și caracteristici complexe și de o comunicare consistentă și relevantă către consumatori”, a declarat Monica Iavorschi, director general Arctic.

Potrivit acesteia piața românească de electrocasnice mari (frigidere, mașini de spălat, aragaze) se ridică la circa 260-300 de milioane de euro